Dans och förkylning

Nu sitter jag hemma hos Wiktor, en lördag och är jätteförkyld! Jag hostar och snörvlar mycket. Tack vare detta så kan jag inte springa och det gör mig sur! Hur ska man få snygg kropp om man är förkyld hela tiden och inte kan springa?!

I torsdags kom en danstränare till skolan för att lära min klass bugg, vals och foxtrot inför balen. Det var jätteroligt! Wiktor är ju så grym på att dansa.

Jag har sålt 3 av mina tyska blomböcker :) En till vår rektor Tommy, en till Linn min lärare och en till en annan rektor som jag inte vet vem det är, imponerad blev han i allafall. Jag tog även kontakt med Vikki - en tjej som jobbar på Hyltes turistinformation och hon ska visa upp min bok på ett möte och diskutera om de vill sälja min bok där. Jag tror att jag ska satsa mer på min bok för många ycker den är jättefin och de blir imponerade över min fotografering vilket gör mig skitglad!

Nu ska jag fotografera Wiktor och hans rökkåta som han bygger som sitt projekt :)

Ha det gött
Kramar Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0