Jobbintervjun

Guud, så nervös jag var på morgonen innan jobbintervjun! När pappa körde mig till NetonNet blev mina händer helt kallsvettiga av nervositet, men sedan när jag träffade Martin (chefen) och Madde (typ hans assistent eller nått) blev jag jättelugn. De ställde frågor till mig som jag fick svara på för att de skulle få en klarare bild av vem jag var. Allt lät himla positivt och på de lät det som att de skulle anställa mig i allafall i sommar :) De kommer att ringa om besked senare denna månad. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet! Det hade varit så kul och tryggt.

I skolan är det verkligen hur mycket som helst. Jag har ett ekonomiprov på torsdag - vilket kommer vara skitsvårt! Och vi ska ställa ut våra projekt på onsdag för att visa 1:orna och 2:orna vad vi har gjort i klassen. Då ska jag ställa ut min fina tyskabok som jag har skrivit och som innehåller mina egna bilder. Jag är så stolt över den för att den blev så jävla bra!!!

Ha det gött!

Kramar Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0