Mycket händer

Mycket börjar hända i mitt liv just nu. Karin och jag börjar träffas mycket oftare nuförtiden och det är jättekul.Vi är verkligen tajta.

Jag läser Malins blogg och följer hennes kärleksberättelse vilket är kul det med. Vi skulle bara träffas med tycker jag.

Tro det eller ej, men jag har faktiskt börjat springa. Jag var så anti det innan, men nu vill jag verkligen bli nöjd med mina lår så nu får jag göra något åt detta. Eftersom jag har varit förkyld - för att en viss Karin smittat mig ^^ - så har jag inte sprungit på några dagar.

På måndag ska jag på jobbintervju i Ullared på NetonNet!!! De ringde mig igår och ville att jag skulle komma. Snacka om att jag blev överlycklig! Det är ju ett steg närmare jobbet. Nu är jag bara lite nervös för vad jag ska ha på mig och vad jag ska säga på intervjun. Det är min första jobbintervju!

Jag är fortfarande tillsammans med min livs kärlek Wiktor Fager. Även fast det finns motgångar i ett förhållande så älskar vi varandra så kopiöst mycket att vi tar oss igenom allt. Det finns ingen bättre än honom.

Nästa vecka blir det troligen födelsedagsfest för Wiktors kompis Rasmus. Och Wiktor fyller år på söndagen nästa helg, då blir min lilla sötnos 19 år!

Wiktor Fager <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0