Projektmässa

Den 27 april Tisdag
Idag hade vi projektmässa och då kom två klasser från Unneskolan och en jury som skulle utse vilket projekt som ska få stupendiet på 5000 kr den 10 juni, när vi tar studenten. Jag hoppas verkligen att jag eller Wiktor får det! Det hade varit så jävla najjjs. Jag visde min tyska blombok och hade levande ljus, blommor och lite sånt för att göra min plats fin.

Jag gjorde den godaste maten på länge idag! Jag gjorde baconindad kycklingfilé med hackelbackspotatis med good sås och grönsaker. Asså guuuuud så gott det var! Jag var tillochmed tvungen att ta en bild på det.

Jag längtar jättemycket till fredag för då ska jag och Wiktor till Halmstad och hämta min balklänning, köpa en vit klänning till studenten och Wiktor ska ha en slips till balen som ska matcha min balklänning och så kommer man hem till familjen<3

Nu måste jag jobba med Svenska C-uppgiften!

Kramar Jennie
Min bok på mässan


Goood baconlindad kycklingfilé


Kommentarer
Postat av: karin

Åh jennie, kom coh gör mat till mig ;)

2010-04-29 @ 19:16:41
URL: http://karintorstenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0