Wiktor 19år

Idag fyller min älskling Wiktor 19 år. Han fick en ny mobil av mig och han blev nog glad:)
Mamma, pappa och Johan kom och grattade honom tillsammans med några andra från Wiktors släkt. Det var jättetrevligt. Det var skönt att få träffa mamma, pappa och Johan för jag saknar dem i veckorna. Det blev en lyckad dag med god mat och tårta.

Jag, Wiktor och Hans (Wiktors pappa) har även byggt klart Wiktors rökkåta. Den blev jättefin! Det är rökkåtan ni ser på bilden.

Imorgon är det skola igen och jag är skittrött. Det är både skönt och läskigt att gymnasiet nästan är över. Man är lite orolig för hur framtiden kommer att se ut när det gäller jobb och sånt.

Ha det gött!
Kramar Jennie


Kommentarer
Postat av: Malin

Hörru Lagesson! Vi måste ses snart! Tittade på gamla filmer med oss igår, skrattade så tårarna rann ju. Ska vi typ ses i Halmstad och hitta på något eller vill du komma hem till mig så kan vi sticka någonstans? Let me know! ;)

2010-04-27 @ 21:06:05
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0