Första dagen på skolan

Den 31 augusti Tisdag

Igår var min första dag på yrkeshögskolan! Mamma och pappa skjussade mig för de skulle ändå handla och det gjorde så att jag kände mig tryggare. Det tog några minuter innan jag fattade var klassrummet låg, men några tjejer väntade utanför en dörr och jag frågade om de också skulle gå inköpar-linjen, vilket de skulle. Då kände jag mig trygg och visste vart jag skulle. Vi är typ 30 tjejer och 6 killar i klassen. Man kände sig verkligen som en i mängden när man satt där, vilket jag inte gillade riktigt. Det kändes som att lärarna inte såg mig. Vi fick  introduktion m.m i 2 timmar sen slutade vi. På torsdag ska vi ha kick-off och då ska jag åka buss! Lite nervös är man menmen... Jag hoppas verkligen att detta blir bra.

Idag gick jag och mamma ca 7 km i det fina vädret. Det var riktigt härligt. Är så trött på att springa. Jag vill börja cykla... men då behöver man en cykel hehe.

Jag  saknar min Wiktor hela tiden<3

Kramar från Jennie


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad spännande att börja i skola igen! Jag hoppas du kommer trivas där, det är det viktigaste :)

2010-09-01 @ 21:41:30
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag använde en riktig blomma :)

2010-09-09 @ 20:17:41
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0