Mitt liv just nu

Den 26 augusti Torsdag

Förlåt för att jag har varit dålig på att blogga, men jag har aldrig känt att jag vill skriva om något förens nu.

Dagarna går och jag jobbar på NetonNet fram till söndag, det blev ingen fortsättning där., bara några strödagar på helger och så. Istället tar jag nya tag och ska börja plugga! Jag kom in på inköparlinjen och ska plugga till inköpare i 2 år. Jag ser både fram emot det men är samtidigt rädd... Allt kom så plötsligt. Jag var inställd på att jobba men så blir det såhär.

Min älskling Wiktor pluggar i Uppsala och kommer hem på helgerna. Jag har svårt att vänja mig vid avståndet och att vi bara kan ses på helgerna, men jag gör allt för Wiktor. Vill han plugga där så ska inte jag vara ett hinder. Jag kommer alltid älska honom lika mycket för det. Han trivs där uppe i allafalloch efter ett år i uppsala börjar han i Skinnskatteberg i 3 år till. Men jag ser detta som en möjlighet att jag kan plugga med. Efter dessa 4 åren kommer vi flytta ihop - vilket jag verkligen längtar till! Det bästa av allt är att han kommer hem imorgon. Förra veckan på fredagen åkte jag med Wiktors föräldrar för att hämta Wiktor på flygplatsen. När jag satt i väntrummet var jag spänd, lycklig och undrade varför han aldrig kom! Det var första gången jag väntade på Wiktor på en flygplats och jag gillade det. Jag gillade spänningen att Wiktor skulle komma och att se andra vänta på sina nära och kära. De var lika förväntansfulla som jag och vi förstod varandra, speciellt en äldre dam och jag hehe. Hon log och tittade på mig när hon och jag tittade ut genom fönsterrutan för att kunna se planet. Hon såg hur mycket jag längtade efter denna person som snart skulle stiga ur planet och bli omfamnad av mig. Imorgon ska jag få känna samma spänning och jag längtar verkligen tills jag får hålla om Wiktor.

Lilla Malin har åkt till kanada också... känns lite konstigt eftersom vi blev så bra vänner de sista månaderna innan hon åkte. Ska bli roligt när hon kommer hem igen, men vi håller kontakten!

Jag har gjort ett inköp igår som jag aldrig gjort förut! Jag köpte en laptop som jag sitter vid just nu. Den är asfin och pappa har varit så snäll och fixat den! Tack pappa!!! Men hur mycket jag än skriver så tänker jag bara på Wiktor... Har en person aldrig känt den känslan som jag känner med Wiktor, då tycker jag synd om den personen för han/hon har verkligen missat något som är fantastiskt. Men det är faktiskt ganska självklart när jag tänker efter att ingen har känt det som jag känner med honom, för det är något speciellt mellan oss två.

Jag var på jobbintervju på Gekås i onsdags. Det gick bra, men vi får se om det bli jobb där. Det skulle ta ett tag innan man får svar så jag hinner börja plugga.

Jag träffade Karin i veckan med! Jag önskar att vi hade träffats längre., för jag saknar verkligen den tjejen. Vi har varit vänner i 9 år och hur coolt är inte det???

Johan har börjat gymnasiet med. hans kompisar George och Charles från Värmland har flyttat ner till Varberg för att George började på samma gymnasie, så Johan är lycklig hehe. 

Nu sitter jag i min och Wiktors stora säng som vi köpte på IKEA för några veckor sedan. Tyke, min underbara katt, ligger och har tagit över Wiktors halva när han inte är hos mig. Jag gillar Tykes närvaro.

Imorgon ska jag hjälpa pappa med veden igen och köra motorsåg. Det är ganska uppfriskande att röra på sig så. Det bästa av allt är att Wiktor kommer imorgon! Jag trodde aldrig att jag kunde känna såhär för någon. Jag trodde inte ens att man kunde känna sig såhär kär och lycklig. Det är en känsla som man inte kan beskriva med ord. Den måste upplevas.

Kramar Jennie


Jag var på kolmåden för första gången tillsammans med Wiktor ochhans familj. Getter är coola ^^




En dag när jag väntade på Wiktor för han skulle komma hem från jobbet så fick jag dessa vackra rosorna och fiskedrag<3 Kan inte bli gulligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0