En musikkväll med tårar och längtan

Den 15 juli Torsdag

Idag har jag jobbat hela dagen och det var riktigt ksoj faktiskt. Det var mycket folk så det fanns något att göra och så va Emma där och lättade upp stämningen :) Hon är också ny där.

Imorgon ska jag till Wiktor och jag längtar jättemycket! Ikväll har jag lyssnat på musik och gråtit. Jag har även trackat Malin med snack och tårar hehe. Mina tårar kom för att jag kommer sakna henne när hon åker till Kanada... Det var skönt att få prata med henne. Nu de sista timmarna hade jag tråkigt så jag gjorde denna bilden nedan i photoshop.

Kramar från en trött Jennie


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer sakna dig med Jennie <3

2010-07-16 @ 11:16:53
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Jennie!

Du bloggar ju aldrig! Fast, hehe, det har inte jag gjort pa ett tag heller. Jag ska fixa internet till min dator sa jag kan blogga igen men jag saknar att lasa vad du har hittat pa! Jag har det bra i Kanada, det kommer gratattacker ibland men jag ar mestadels lycklig over att vara har. Idag ska vi till ett stort akvarium och kolla, hoppas du har det bra!



Love Malin

2010-08-15 @ 19:24:02
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0