Roliga dagar med Malin

Den 6 juli Tisdag

Nu har jag kommit hem efter två grymt roliga dagar med Malin. Igår kom jag till henne - jag övningskörde dit ^^ - och vi åkte till Falkenberg för att shoppa och eventuellt åka till stranden om vädret skulle bli bättre. Timmarna rann iväg med henne och vi hade skitkul. På Lindex hittade vi mycket fina "kläder" och jag köpte en bodylotion  med kanel- och vaniljdoft. En påse med godis följde också med helt plötsligt till Malin ^^. Vi var hos hennes mormor och morfar. Guud jag har saknat de underbart snälla människorna! Man känner sig alltid välkommen dit. Jag och Malin gick en promenad och besökte olika platser som vi har tillbringat mycket tid under högstadiet. Många skratt och minnen dök upp :) Sedan på kvällen åt vi pizza, såg på "Australia" i husbilen där vi skulle sova och hade kareoke så att våra "grannar" hörde oss, tihi! Det är alltid kul att träffa och snacka med Malin.

Nästa dag (idag) såg vi på film och åkte till gekås där jag äntligen hittade en snygg handväska!!!! och en almenacka som jag behöver. Vi fikade med den underbara varma chokladen! Sedan hämtade pappa mig och nu längtar jag tills Wiktor kommer på fredag!!! Jag har lite överraskningar till honom och jag saknar ihjäl mig efter Wiktor!

Imorgon ska jag jobba vilket ska bli ganska kul.

Kramar Jennie

En flumbild på mig i mina nya trosor... haha


En söt bild på Malin i sina nya trosor.


Jag tror vi har fattat hela grejen med trosor fel..... haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror också att vi fattat det fel, men vi har ju de i alla fall på oss :)

2010-07-07 @ 14:50:38
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0