Städning i värmen

Den 12 juli måndag

Morgonen var hur bra som helst!!! Tro det eller ej, men min morgon började med att plugga. Låter inte så roligt, men snart får du höra det bästa. Jag läste mina utbildningspapper och gjorde slutprovet och allt tog ungefär en och en halv timme. Och jag KLARADE PROVET! sÅ NU ÄR JAG ÄNTLIGEN FÄRDIG MED FÖRSÄKRINGSUTBILDNINGEN! Detta gjorde så att jag riktigt kunde njuta av mitt lilla projekt jag hade i mitt rum idag. Jag plockade ner och bort allt från mina hyllor och bänkar, lade saker som jag inte ville ha i rummet i en låda och städade rummet. Sedan gjorde jag om lite i rummet. Inga stora förändringar men nu blev det bättre i alla fall. Varm. VARM. JA DET ÄR VARMT!!! Mamma, pappa oh jag åkte och badade för att svalka ner oss. Att städa när det är varm är ingen höjdare. Närsomhelt kommer Wiktor hem från jobbet och då ska vi prata på Skype :) Imorgon blir det jobb, men det gör inget för det ska regna då.

Ha det gött i värmen!

Kramar Jennie



Fotograf: Mamma Lagesson :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja vi måste verkligen ses snart för sedan kommer Trevor och då ska vi alla fyra vara :)Jag kan nästan närsom hela denna veckan, men nästa vecka måste jag förbereda inför Trevors ankomst. Skulle vi åka till Halmstad och shoppa tillsammans? Om du vill vara smakråd när jag ska välja kläder till den 21 :)

2010-07-12 @ 17:19:47
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Malin

Okay vad synd, då får vi försöka planera in vår bad dag istället, har du kollat upp när ni är lediga? Du kan ju höra av dig när ni har ett datum ni kan :)

2010-07-13 @ 18:21:57
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Malin

Jennie då du får ju inte gråta :) Jag kommer ju tillbaks till februari och sedan ska jag vara hemma i kanske sex månader för vi ska få besked om mitt medborgarskap så vi kan vara en massa då! :D

Don´t worry, be happy!



I´ll be back :)

2010-07-15 @ 21:19:52
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0