Varma dagar

Den 4 juli Söndag

Det är varma dagar nu och jag har jobbat både i lördags och idag. Jag träffade Karin i torsdags och gick en härligt runda med henne. Alltid lika trevligt och jag hoppas vi träffas snart igen :) Mitt bloggande har varit dåligt, men så är det alltid när jag är med Wiktor<3

I onsdags hämtade jag ut mina nya glasögon.

På torsdagskvällen åkte jag och Wiktor till Wild west steakhouse och åt god mat tillsammans, sedan kollade vi på bio: A-team, som var asbra!!! Det var såå jäkla mysigt! Sedan på fredagen åkte vi hem till mig. Alltså det finns inga ord som kan förklara hur mycket jag älskar Wiktor! Det är helt sanslöst hur mycket man kan älska EN människa, den speciella killen <3 Han åkte hem idag och det känns redan tomt...

Det har gått bra att jobba om dagarna, jag trivs fortfarande och timmarna rullar på. Mitt springande går bra, förutom att jag inte orkar springa de dagar jag jobbar. Jag trodde aldrig att jag skulle börja springa i hela mitt liv! Men det är viljan att få en kropp som jag är nöjd med som driver mig. Det bästa av allt är att man kan äta godis utan att få dåligt samvete :D Bara det är en lyx värd mödan!

När jag tänker på vad jag vill jobba med i framtiden så har jag blivit så himla säker på att bli inköpschef. Det hade passat mig bra, träffa folk och få bestämma. Ju mer jag tänker på det, desto säkrare blir jag.

Detta inlägget var jättejobbigt att skriva för det enda jag har suttit och tänkt på är Wiktor... Men jag lyckades få med det mesta i alla fall.

Ha det gött!!

Kramar Jennie

Jag när Wiktor och jag skulle till Wild west och bio! Nya glasögon också!!


Kommentarer
Postat av: wiktor

älskar dig gumman du e la för söt :D

2010-07-05 @ 20:51:55
Postat av: Karin

Snygging där, dags för en promenad snart igen kanske?

2010-07-06 @ 08:00:08
URL: http://karintorstenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0