Äntligen hemma

Den 5 juni Lördag
I onsdags kom jag äntligen hem från långfärden och den varade 10 dagar! Vi paddlade fors och det var riktigt skoj, men jag längtade verkligen hem till Wiktor och familjen<3 Det var sista färden och vi hade ganska fint väder hela tiden. Men jag är glad över att vara hemma nu.

Igår (fredag) tog Malin studenten, så jag och Wiktor överraskade henne med att komma. Det var kul att träffa henne och hon verkade pigg och glad :)

Tiden går så himla fort! Nästa vecka på torsdag ska jag och Wiktor ta studenten. Jag kan knappt fatta det, tiden går sååå fort. Igår var jag på NetonNet också för att få mitt schema och chefen visade mig runt i lagershopen. Det är så tryggt att ha ett jobb, speciellt eftersom jag kanske kommer jobba där i höst också! Jag är ganska nervös inför jobbet menmen...

Imorgon är det studentbal på Schoughs loge och jag är nervös! Det kommer att bli jätteroligt, men samtidigt konstigt. Man är inte direkt van att ha på sig en sån vacker klänning och göra sig fin på det viset. Wiktor ska ha kostym och en slips som matchar min klänning. Han är och kommer att vara världens snyggaste<3

Ha det gött!

Kramar Jennie

Långfärden:

Vår lärare Juha försöker vara lite matcho.


Jag sitter och mjukgör mitt skinn.


Magnus och Juha paddlar



Nästan hela gruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0