Bio och Gekås med Malin

Den 17 juni Torsdag
Igår åkte jag till Malin. Solen värmde hela Halland och det var toppen. jag och Malin gjorde oss iordning inför bion: Sex and the City 2, och efter att vi körde fel, men hittade dit vi skulle så åt vi McDonalds, gick in på H&M och handlade godis. Filmen var jättebra, en riktig tjejfilm som var underbar att se på tillsammans med Malin. Jag har verkligen saknat en tjejkväll tillsammans med henne. När vi kom hem till henne kollade vi på filmen "Sportmovie" som också var bra. Sedan låg vi i mörkret och pratade och skrattade tills vi somnade. Nästa dag åkte vi till Gekås och som tur var så var det inte mycket folk där. Jag hittade en del bra grejor och jag blev nöjd med mina köp :) När vi hade shoppat färdigt gick vi in på fiket utanför och tog varsin macka med varm choklad<3 Min nya favorit, Tack Malin! Sedan hämtade pappa och mamma mig vid pressbyrån.

När jag kom hem sprang jag 2 km och duschade, sedan har jag pluggat på den dumma utbildningen som jag måste göra inför mitt jobb på NetonNet.

Det var två lyckade dagar tillsammans med Malin! Detta måste göras om snart :)

Kramar Jennie




Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för två riktigt roliga dagar! Jag ska blogga om det så fort jag får tid till det. Måste verkligen göras om!



P.S Jag "lånar" den första bilden eftersom jag inte har några ;)

2010-06-17 @ 18:45:50
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0