Första dagen på NetonNet

Den 22 juni Tisdag

Guuud så nervös jag var kvällen innan, natten och på morgonen innan jag skulle till jobbet! Jag kunde knappt äta, men som vanligt var jag nervös helt i onödan. Alla var trevliga mot mig och jag fick mina jobbakläder. Sedan var jag med Carolina hela dagen. Hon visade hur kassan fungerade, sedan stod jag bakom kassan nästan hela dagen. Det var faktiskt roligt, men efter en stund blev man helt slut i huvudet. Kassan var ganska svår och alla funktionerna har jag inte lärt mig. Jag gick i mellanåt och kikade på min framtida systemkamera som bara står och väntar på mig! Ha tålamod Jennie, den befinner sig om några veckor i din hand, får jag tänka. När jag kom hem hade jag ont i huvudet - vilket jag har nu med - och är trött. Men tänker man att man får pengar för detta så fortsätter man gärna. Imorgon är det nya tag och då ska jag träna mer i kassan. Wiktor kommer imorgon med!!! Överlycklig!!! Då ska jag gosa ner mig i hans famn efter jobbet. Åh, tänk vilken lyx!

Jag känner att de dagarna jag jobbar, struntar jag nog i att springa på. Kanske någon gång men absolut inte alla. Som idag, då väljer jag hellre att starta en film och gosa ner mig i soffan med världens underbaraste katt Tyke (som är asocial oftast och vill säkert inte).

Kramar Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0