Handla i Ullared

Den 15 juni Tisdag
Idag åkte jag och mamma tidigt på morgonen för jag skulle till tandläkaren. Inga hål och jag hade väldigt fina tänder :) Sedan skulle jag till barnmorskan och ha nya p-piller. När vi kommer hem fikar vi med mammas underbara vaniljbullar och sedan åker jag, mamma och pappa till Ullared för att jag ska köpa nya glasögon :D jag hittade ett par jättefina som ni får se längre fram. Jag får dem nämligen om 10 arbetsdagar. Sedan åkte vi till Guld & Silver-butiken för jag fick presentkort av mamma och pappa i studentpresent där. Jag hittade två jättefina halsband och ett par örhängen<3 Efter det så gick vi in i NetonNet och där köpte jag en fin plattång så jag kan göra vågor i mitt hår!

Mycket bra köp gjorde jag idag och imorgon ska jag till Malin!

Ha det gött!

Kramar Jennie

Plattången





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0