Midsommar, Wiktor och flytt

Den 27 juni Söndag

Nu har jag kommit hem från Wiktor. Han kom till mig i onsdags och vi åkte till honom på lördagen. Vi firade Midsommarafton hemma hos mig med god mat och dricka, fiske, och mycket mys.

Igår och idag har vi flyttat ut möbler och städat min och Wiktors lägenhet i Unnaryd, så nu bor vi på varsitt håll. Men träffas, det gör vi ändå!

Igår kväll jagade jag och Wiktor gris så vi satt i vakkojan och väntade på vildsvinet. Det tog ungefär 1 timme, sen kom han. Wiktor skjöt ett perfekt skott och dens betar var ca 5,5cm långa som stack ut. Wiktor var och är mycket stolt. Grattis Wiktor!

Nu har jag sprungit ca 3 km. Försökte springa en 4 km-runda, men det blev för jobbigt för vaderna. Därför gick jag lite ibland. Inte bra för nu sänktes mitt "spring-självförtroende". Jag får inte GÅ!!!!!! Men nu blev det för jobbigt!

Imorgon ska jag jobba och Wiktor börjar också jobba imorgon på M2.

Kramar Jennie

Nu när det är sol tyckte jag att denna bilden passade bra. Det är jag som paddlar solo under långfärden.


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är bäst vännen.. riktigt fint foto! :) Längtar tills torsdag <3

2010-06-30 @ 11:25:31
URL: http://karintorstenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0