♥ Wiktor och plugg

Den 21 juni Måndag
Jag sitter nu här, svettig och varm efter en 2 km lång springtur och en omgång badminton med Johan. Nu sitter jag också och äter godis för att komplitera det som försvann när jag sprang ^^... dumt val Jennie!

Wiktor har varit hos mig hela helgen vilket har varit underbart ♥ Vi har fiskat och myst hela tiden och bara njutit av varandra! Det är hemskt när man tänker efter, hur lite vi kommer ses i sommar. Wiktor är en del av mig som jag aldrig vill vara ifrån. Nu tvingas jag att vara ifrån honom och bara träffa honom knappt 3 dagar nästan varje vecka. Jag vet, du som läser tycker säkert att det inte är någonting i jämförelse med hur du har det. Men JAG tycker detta är jobbigt! Jag är inte van att vara borta från Wiktor så mycket. Det finns ingenting som kan skilja mig från Wiktor... oavsett vilka problem vi kommer stöta på i livet, så känns det som att jag och Wiktor kommer klara allt.

Imorgon är min första dag på jobbet. Okej, jag är ganska nervös! men jag har suttit och pluggat på min utbildning idag och känner mig helt plötsligt duktig om man jämför med helgen. När Wiktor är här får jag ingenting gjort... förutom att vara med honom<3

Hmm... om man skulle sluta äta godis och ta en dusch istället. Denna helgen var väldigt romantisk, vill jag bara tillägga.

Jag älskar min Wiktor ♥

Kramar Jennie


Kommentarer
Postat av: Karin

Ni är väl för himla söta :)! Svarar på din kommentar här istället! Just för tillfället ser det ut som det blir midsommarfirande i fegen! Vad ska du hitta på? Lycka till på jobbet vännen!

2010-06-21 @ 18:12:25
Postat av: Karin

Ja du i fegen finns tydligen privatfester som vi ska våldgästa! :)

2010-06-21 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0