2 och ett halvt år<3

Den 3 maj
Idag är min och Wiktors 2 och ett halvt årsdag! Vi firar den inte eftersom vi bara firar hela år, men i allafall. Det är kul att berätta :) Att efter så lång tid älskar jag honom lika mycket och kommer alltid att göra det! Att man kunde hitta rätt person så snabbt trodde jag aldrig, men jag har tur!

Jag ska ha uppdrag nästa måndag. Jag ska vara bussguid och vanlig guide till en grupp på 13 personer och min lärare Linn. Det är personer från 25 år och uppåt. De vill titta på Unnaryds landsbygd och butiker så jag och Linn har rekat alla platser som vi ska åka till och det tog två timmar. Jag är helt slut nu för jag har även skrivit klart mitt guideprogram... att jag orkar! Jag är nervös, men jag känner att detta kommer bli riktigt bra. Men jag har tusen grejor till att göra inför guidningen!

Kramar Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0