En dag med Malin

Den 13 maj Torsdag
Efter tre jobbiga dagar i skolan är jag sjukt tacksam för att vi blev lediga redan i onsdags. Min Svenska C-kurs avslutades och vi hade våran sista lektion också, så vi fick vaniljglass med hallon av Ulla! Hur gott som helst. Jag fick VG i den kursen och det gjorde mig glad:)

Idag har det varit en kanon-dag! Wiktor åkte till IKEA idag och jag åkte till Malin vid 11-tiden, hon hämtade mig. Vi hade en jättemysig dag med mycket prat, kareoke och filmtittande. Jag behövde verkligen få träffa henne kände jag och det var kul att vår vänskap har återvänt. Att ha tjejsnack med henne behövde jag verkligen, det var länge sedan. Och vi båda märkte att vi inte var annorlunda :D You know what I mean! Vi måste träffas igen!

Nu ska jag ha "mys"kväll med Wiktor ;) eftersom jag åker hem imorgon.

Kramar från en glad Jennie :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo jag vet vad du menar ;)

Jag behövde också det, har ju nästan ont i käken efter allt pratande och sjungande men roligt var det! Måste göras om snart!

2010-05-13 @ 20:48:38
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Malin

Såg inte bilden förrän nu, fy som jag ser ut!! XD

2010-05-14 @ 16:45:17
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0