Första gäddfisket för i år!

Den 21 maj Fredag
Efter en vecka i skolan som har varit både rolig och jobbig så är det äntligen fredag! Jag och Wiktor körde till Gekås och handlade lite kläder till honom och annat + fiskegrejor som vi invigde idag :)

När det slutade regna gav Johan, Wiktor och jag oss ut i båten och kastade lite. Det gick hur bra som helst! Vi kom in vid vassen och där var hur mycket gädda som helst, men vi tog inte upp alla vi fick. Vi tog upp en varsin + 2 små som vi inte kunde rädda. Det var en lyckad fisketur och jag har verkligen saknat fisket!

Nu är Wiktor hos mig hela helgen för jag ska åka på långfärd på måndag. Mina sista dagar hemma vill jag spendera med min familj och Wiktor<3

Kramar Jennie

Wiktors gädda


Min gädda - som var störst


Johans gädda

Kommentarer
Postat av: Rikard

Varför har Johan papper i handen när han håller sin gädda? Är han ingen karlakarl? :P

2010-05-22 @ 15:53:31
Postat av: Anonym

Nä, han är en datakarl;-)))

2010-05-24 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0