Halmstad och fest!

Den 30 april
I fredags åkte jag och Wiktor till Halmstad. Vi släppte av Rikard vid sin buss på vägen. Det började regna, men jag kände mig ändå lycklig för att jag och Wiktor skulle spendera tid tillsammans i Halmstad. Vi åt pizza i Torup, sedan när vi kom till Halmstad bytte vi en skjorta på JackandJones för den var för liten för Wiktor. Det blev en svartvit och den var skitsnygg! De har verkligen snygga killkläder där! Wiktor passar så bra i allt ;) Sedan gick vi till några klädbutiker för att hitta en vit klänning till mig som jag ska ha på studenten. På Ginatricot hittade jag en skiiiiitsnygg vit klänning som jag köpte på engång! Det gick nästan för fort att hitta en vit klänning än vad jag hade tänkt så vi hade typ 2 timmar att spendera på att gå i affärer och fika lite. Wiktor klippte sig sedan och blev jättefin i håret. Kl:14.30 skulle jag vara på Hanna Morris och hämta min vackra balklänning så jag gick lite innan Wiktor var klar hos frisören. När jag kom in på Hanna Morris får jag ta på mig min klänning på engång och den var så fiin! Jag köpte även örhängen och ett halsband som passade till klänningen. Sedan åkte vi hem med två klänningar, en nyköpt slips, ett nytt dataspel, en fiin skjorta, en nyfrissad Wiktor och ett lyckligt par :) Valborg var såå regnig så vi var hemma resten av kvällen hos mig och mös framför Avatar-filmen med hela familjen.

Den 1 maj
Jag och Wiktor sov till kl:10.40 och det var fööör länge, vi var sega hela dagen och fick inte mycket gjort. Men på kvällen bar det av till Karin. Hon hämtade oss efter sitt jobb och hemma hos henne fixade vi oss inför Schoughs loge. Hennes kompis Sanna och Johanna kom också. De var snälla. Vi drack och huvudet började snurra eftersom jag knappt tål någonting haha. Sedan kör Johanna oss till logen vid 9-tiden. När vi kom fram var det ganska mycket folk. Arvingarna spelade och det förklarar saken. Det blev en jävligt trevlig kväll med en bugglad Wiktor som dansade loss med mig jättemycket:) och vi drack och hade skoj. Det var kul att umgås med Karin också för det var längesedan vi festade. Det är alltid kul å vara med henne. Extra roligt var det för Wiktor var med för han är så grym på att dansa och jag älskar honom så kopiöst jävla mycket!!!! Ingen människa gör mig så lycklig som Wiktor gör mig. Mamma, jag vet att du läser detta, men ni gör mig också lycklig fast på ett annat sätt :) Det finns ingen människa som kan ta ifrån mamma, pappa och Johans plats i mitt hjärta! Pappa hämtade mig och Wiktor kl:02.30 på natten och han ska ha ett stort tack för att han ställde upp!!! Mamma be honom läsa det :) En lyckad kväll med en liten bakfylla därefter.

Den 2 maj
Idag vaknade jag med magont efter all sprit och Wiktor mådde mycket sämre än mig. Wiktors lillasyster Matildas konfirmation var idag. Men vi lykades släpa oss upp, packa, fixa oss och åka till kyrkan tillsammans med min familj. Konfirmationen var jättefin och goood smörgåstårta blev det hemma hos Wiktor.

3 lyckade dagar på en helg, kan det bli bättre? Bilder på mina klänningar kommer inte förens balen och studenten har varit! Så ni får stå ut ^^

Kramar från världens lyckligaste Jennie <3 Wiktor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0