Jobb och långfärd

Den 23 maj Söndag
Jag är jättefökyld och har varit det hela helgen. Det känns skit eftersom jag ska åka på långfärd imorgon... Att må dåligt ute i skogen är jättejobigt, men jag hoppas att jag blir frisk snart.

Jag och min vildmarksgrupp åker på långfärd imorgon och idag ska jag packa och fixa maten. Urs, jag kommer sakna Wiktor och jag vill inte åka ifrån honom... men det är bra träning.

Chefen Martin på NetonNet ringde mig i torsdags och sade att jag var rätt tjej för jobbet på NetonNet :) Jag blev överlycklig och ska träffa honom längre fram för att planera vilka veckor osv. Nu känns min inkomstkälla säker för i sommar!

Kramar från en sjuk Jennie

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Grattis till jobbet!

Du, när ska vi ses nästa gång?! Jag längtar redan :)

2010-05-23 @ 16:06:35
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0