Mission, done again!

Den 19 maj onsdag
Det är så himla varmt och skönt ute, nu känns det verkligen att våren och snart att sommaren är här.

Jag, Björn och Emma hade vårt tyska uppdrag idag. Jag har varit jättenervös hela dagen fram tills vårat uppdrag började kl:15.00. Vi fick bara prata tyska och det var Linn och vår tysklärare Tanja som vi skulle ha aktiviteter med. Efter ett tag släppte spärren för att prata och jag babblade på med dålig grammatik eftersom min tyska är jättedålig. Jag har ju som sagt inte lärt mig något på ett år. Men uppdraget blev lyckat. Nu är jag bara nervös för LÅNGFÄRDEN!

En jätterolig sak som hände idag var att jag fick veta att jag har MVG i ledarskap och i datakunskap. Jag är såååå jäkla stolt över ledarskapen för jag fick så mycket beröm :D Och jag älskar det ämnet! Juha, min lärare, sa till och med att jag har ett otroligt starkt MVG. HAPPY!!!

Ha det gött!!!

Kramar Jennie


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi får absolut leka modeller i sommar, i Slättelynga kanske (om vi slipper en viss person) :)

2010-05-19 @ 20:56:25
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0