Mission, done!

Den 11 maj Tisdag
Jag sitter nu i skolan helt slutkörd efter gårdagen. I söndags bakade Linn och jag bröd, maränger, coleslaw och annat inför uppdraget på måndagen. Jag gick och lade mig kl:00.30 på natten och var helt slut! Sedan på måndagen började jag kl:09.00 och då var det resten som skulle fixas. Jag var så jävla stressad så jag trodde ärligt talat att hjärtat skulle stanna. Jag har aldrig varot så stressad innan. Kl:15.00 kom bussen som jag hade bokat och Linn och jag åkte till gruppen. Sedan rullade schemat på. Jag hade lagt upp ett guideprogram som vi skulle följa hela eftermiddagen och     kl:18.30 var det dags för 3-rätters middagen. Kl:23.00 lade jag mig efter en stressad och nervös dag. Idag tog jag undan all disk och lite sånt. Nu ska jag snart skriva min utvärdering om uppdraget.

Jag har historieprov imorgon om 2:a världskriget vilket jag inte är pigg på. Men man slutar imorgon och det gör mig glaaad!!!

Kramar Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0