Run Jennie, RUN!

Den 8 maj Lördag
Den här helgen är verkligen grå! Blåser det inte, så regnar det. Men idag kunde inte vädret stoppa mig. Jag tog på mig löparskorna och en regnjacka, sedan sprang jag 2,5 km i duggregnet utan att stanna. Det låter kanske inte så långt, men det är långt för mig :) Jag ska börja springa längre och längre. Mina lår kommer snart se perfekta ut... hoppas jag. Jag blir så stolt över mig själv och självförtroende stiger alltid efter en runda i skogen. Nu sitter jag inte och bara gnäller och tycker synd om mig själv, NU gör jag något åt det som gör att jag blir missnöjd och det känns hur bra som helt. Man vill ju se ett resultat snart också hehe. Men mina midja har blivit mindre och kanske mina lår också. Att inte äta godis på vardagarna (förutom fredagar) har gått jättebra men ibland är det plågsamt. Sockerbegäret tar nästan över ibland, men jag har sådan självdiceplin att jag låter bli. Jag har klarat detta i 3 veckor nu :)

Jag ringde NetonNets chef Martin igår och frågade om de hade bestämt sig om jag får jobba där i sommar, men det hade dem inte än sa han. Pappa hade pratat med en av tjejerna som jobbar där och hon sa att jag var hittills en av de bästa som Martin hade intervjuat :D Jag har fortfarande en chans!!!!!

I övermorgon ska jag ha min guidning och jag är skitnervös! Men det kommer samtidigt bli roligt. Jag är bara rädd för att göra fel, för detta avgör om jag får MVG i ledarskap, vilket jag naturligtvis vill ha.

Jag saknar min familj i Skärshult, men jag vet att ni har det bra<3

Kramar Jennie


Kommentarer
Postat av: Malin

Okay, busy girl :) Jag tar studenten den 4, efter det är jag fri tror jag, jag har ett jobb hos mormor och morfar att måla om en stuga men det ska jag börja på nästa vecka. I mitten av juli kommer nog Trevor, vi ska planera lite ikväll. Annars kan jag nog närsom :)

2010-05-09 @ 12:59:14
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja de som tar studenten får sluta en vecka tidigare än alla andra. Jag ska inte gå på balen, jag sparar de pengarna till framtiden istället, hade ingen lust att gå ändå :)

Japp maraton, godis och cider, vad mer kan man önska sig? Det måste definitivt bli av!

2010-05-09 @ 21:14:52
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0