Studentskor

Den 15 maj Lördag
Det bara regnar och regnar ute hela tiden, så idag kunde jag inte springa. Jag är hemma hos mig och Wiktor hos sig så jag saknar jättemycket efter honom, men jag ska övningsköra till honom imorgon.

Jag, mamma och pappa åkte till gekås idag. För en gångs skull hade jag lite pengar över och gick in i Sko-Boo affären och hittade nya snygga studentskor till min vita klänning!!!! De är så sköna och jag ska ha de till min balklänning med. De andra klackskorna jag hade gjorde så ont, så detta underlättar verkligen mitt dansande på balen.

Nu ska jag nog plugga matte inför det nationella... Fy så tråkigt!!!

Kramar Jennie






Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vilken tur du har! Jag hittade inga skor alls som passade mig, antingen var de skyhöga eller så passade de inte till vitt.

Fina skor by the way :)

2010-05-15 @ 19:25:20
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0