Bästa dagen i veckan!

Den 17 September FREDAG!!!!!

Idag är det fredag och jag är superduper-lycklig!!!!! Trotts att det regnar och blåser som faan så är jag på topp, för idag ska jag få träffa min älskling :D Just nu är han i Uppsala, men om några timmar befinner han sig i Halmstad med mig i famnen!

Johans kompisar Charles och george var hemma hos oss igår så vi 4 lanade modern warfare 2 hela kvällen. Det var roligt, men inte alls lika roligt som det är att träffa Wiktor :)

Det går bra i skolan, jag börjar närma mig min första tenta och jag är ganska nervös för jag har mycket kvar att plugga! Skolan är asbra och lärarna är bra de också.

I onsdags var jag och mamma på gekås och på invigningen av det nya caféet. Det var lite dyrt, men gott hehe.

För er som inte vet det så fick jag jobbet på gekås, men jag valde att plugga vidare och bli inköpare^^ det kändes mer rätt.

Idag ska jag också få min nya mobil som jag ska hämta på elgiganten innan jag träffar Wiktor. Of course är det en sony ericsson w995 red!!!!

Ha det bra!

Kramar från en lycklig Jennie

Min nya mobil :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0