Sjuk och lycklig!

Den 25 september Fredag

I måndags kände jag att förkylningen närmade sig inpå mig och på tisdagen var jag riktigt snuvig. Vi i projektgruppen jobbade med projektet och på kvällen var jag helt död.  På onsdagen var jag "ledig" och tanken var att jag skulle plugga samtidigt som jag mådde kasst, men Wiktor blev sjuk precis samtidigt som mig så kan flög hem på tisdagkvällen, så på onsdagen hämtade han mig och vi låg sjuka tillsammans<3 och nyste och snorade. På torsdagen skulle jag träffa projektgruppen men jag mådde för dåligt. Det blev inte mycket gjort kan jag säga. Nu är det fredag och jag mår äntligen bättre och jag har Wiktor hemma hos mig nu :D Han ska åka hem imorgon kväll för att gå på hundutställning med sin gråhund Diva, men jag har fått träffa honom så mmånga dagar extra så det gör inget - även fast jag vill vara med min ängel hela tiden. Jag får ställa upp liksom ^^

ha det gött!

Kramar Jennie


Denna tog jag i vintras, jag längtar till vintern :) Alla årstider har sin charm!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken fin bild! :)

2010-09-24 @ 21:44:49
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0