Tenta!

Den 30 september Torsdag!

Imorgon har jag tenta så jag sitter och råpluggar inför den. Det handlar om projektledning och ledarskap vilket är roligt men svårt! Jag är jättenervös inför tentan!

I tisdags hade vi redovisning, då jag och min projektgrupp skulle redovisa vårat projekt - ett 50-tals café. Några hade bakat muffins som vi bjöd klassen på och det blev lyckat! Vi hoppas på ett VG! Man kan inte få MVG på högskolan för ni som inte vet det hehe.

Wiktor ska jag möta på flygplatsen imorgon och det ska bli så skönt att få träffa honom, eftersom vi inte var tillsammans i söndags så har vi varit ifrån varandra en dag längre! Jobbigt, men imorgon så får jag min stora belöning^^

Jag har klippt mig idag vilket ni ser på bilden längre ner. Jag blev jättenöjd :)

Kramar Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0