En trip till kuststäderna och en saknad person kommer hem

Idag är en väldigt bra dag, för idag kommer Wiktor hem :D

Min dag började med att gå upp kl 8.00, äta frukost och sedan åkte jag, mamma och pappa till Falkenberg och Varberg för att köpa golv och tapeter till våra rum. Jag ska ha en svart fondvägg och ljusgråa väggar - ni kommer se sen hur snyggt det blir! Vi fikade vid havet i Glommen och allting gick jättebra. Jag hittade även två små söta korgar som jag kan ha mitt smink i! Halleluja! Som jag har letat.

Nu har jag duschat efter att ha sprungit en runda med Johan, så nu återstår packning inför min resa hem till Wiktor och äntligen ska jag få tillbringa all min tid i hans famn! Jag kommer vara som klistrad på honom ;)

Hoppas ni får en bra helg, för min kommer vara underbar<3

Jag lovade också en bild på min nya hårfärg :)



Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Ditt hår blev väldigt fint Jennie!

Vart tog mitt mail vägen förresten? Om Wiktor har kommit hem så förstår jag att ni har annat för er dock ;)

2011-06-16 @ 20:51:09
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0