Sommaren är här

Igår hade Johan skolavslutning och nu har han avverkat första året på gymnasiet. Tiden går för fort. Efter kursen på jobbet (och efter att jag slog i huvudet i lampjävlen två gånger!) åkte familjen till Varberg för att hämta honom. Vi sa hej då till Charles och George (Johans kompisar) och sedan tittade vi på tapeter och golv, för vi ska göra om våra sovrum! Äntligen!!!! Jag och Johan ska byta rum för min säng tar upp all yta i mitt rum. När vi kom hem pratade jag med Wiktor som skulle parta loss lite på kvällen med klassen och sen tittade jag på när Johan spelade ett nytt xbox360-spel. På kvällen åt vi glass nere vid sjön på den nya bryggan som pappa har byggt. Det var en rolig dag som jag spenderade mycket tid med Johan. Jag känner att jag aldrig gör det annars,vilket är synd för han är faktiskt världens bästa bror. Och när vi båda är vuxna och har skaffat oss ett varsitt liv fullt med drömmar att uppfylla, vem vet hur mycket vi träffas då?

Idag ska jag jobba, både lördag och söndag. Det kan jag göra med gott samvete nu när Wiktor ändå inte är hemma.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Läs på, helt ok :) Jag har inte ätit kolhydrater på länge, mer än nu när jag tappat fokus. Men mina kilon sitter hårt fast, så är det när man jojat i typ 10 år. Men jag ger mig inte ;) Och tack! Ses på jobbet!

2011-06-13 @ 14:18:01
URL: http://minmorot.blogg.se/
Postat av: Malin

Mmm det får mig att sakna svensk sommar,det lät som en jättemysig dag!

2011-06-14 @ 18:33:41
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0