Tillbaks i rampljuset

Hej!

Mitt bloggande har legat nere ett tag pågrund av omotivation och en fråga som alltid kommit upp när jag tänker börja skriva ett inlägg, varför ska jag blogga? Vill jag att människor ska få veta vad som händer i mitt privata liv? Den enda bra anledningen jag hade var att härliga människor som jag har träffat och umgåtts med i livet kan få veta hur det går för mig utan att behöva ringa eller maila. Det finns många människor från tiden på högstadiet och gymnasiet som jag inte har så mycket kontakt med idag, men som jag tänker på ibland. Malin som jag har kontakt med än idag, hennes familj och släkt, Karin, lärarna från gymnasiet, min gamla klass... Det finns många som jag saknar, men kanske aldrig kommer träffa igen. Men nu tänker jag blogga lite bättre och visa mina framsteg och misslyckanden i livet. För den som inte är intresserad kan genast kryssa ner sidan.

Det har hänt mycket sedan det sista inlägget på min blogg som var i oktober 2010. Nu är det 2011 och hittills har året varit sådär.

Jag hoppade av inköpslinjen i januari pågrund av brist på intresse och det ena misslyckandet efter det andra... Jag blev arbetslös i 3 månader, men hade några strötider på Netonnet så jag överlevde. Men att vara arbetslös är inget att rekommendera. Det var tråkigt, jag stod och trampade på samma fläck konstant och utvecklades inte ett dugg. Men livet rullade vidare utan att jag kunde stoppa det och nu är jag här, blond och har jobb på Netonnet.
Underbart! Jag har en ny färg i håret, ett jobb där jag trivs och... Wiktor som är i Uppsala. Med knappt någon mottagning i 10 dagar ska han befinna sig där uppe och jag här nere. Jag älskar honom och vi klarar det, men att bara kunna prata max 10 minuter om dagen med honom är lite kämpigt eftersom jag är van vid att höra hans röst hela kvällarna på skype. Men något som är skönt är känslan av saknad. Faktiskt.

Bild på mitt hår kommer senare.

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen! :D Vad fin bloggen blev!

Jag måste få se hur du ser ut som blond! Är du nöjd ? :)

2011-06-09 @ 17:58:50
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Jag fick inte jobb som fotomodell :) Jag ska bara pröva kläderna åt designern :)

2011-06-11 @ 08:59:17
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0